עמוד הבית בית בכפר > מאמרים לבני הגיל השלישי > דיור מוגן במרכז – בית בכפר

דיור מוגן במרכז – בית בכפר

 

כל חייך חשבת על הרעיון של מגורים במרכז. תמיד זה נראה לך קצת כמו חלום רחוק או שאיפה ששייכת יותר לימיך כנער. הרי יש משפחה וחברים במקום בו אתה גר, שלא לדבר על המחיה היקרה באזור. יש לנו חדשות בשבילך: היום תוכל להגשים את החלום. דיור מוגן במרכז הארץ הוא האפשרות הטובה ביותר לבני גיל הזהב.

כדי ליהנות מהפנסיה

גם מי שחי שנים במרכז ירצה לבלות בו את הגיל השלישי. הרי זהו לא רק מרכז הארץ הגיאוגרפי, אלא מרכז העסקים, הבילוי והתרבות של ישראל. ומה יותר מתאים מגיל הפנסיה כדי ליהנות מכל אלו? דיור מוגן במרכז הארץ מוצַע היום בתנאים נפלאים, הכוללים מגורים ברמה הגבוהה ביותר וקרבה לכל מה שמעניין את בני הגיל השלישי. גיל הפנסיה הוא הזמן למצות עד תום את תרבות הפנאי והבילוי של ישראל. מאחר ומרבית הפעילויות בתחום זה נמצאות במרכז, כמעט ברור מה כדאי לך לעשות. המעבר אל בית דיור מוגן באזור המרכז הוא פשוט מתבקש.

דיור מוגן במרכז

זכור כי המשיכה הרבה למרכז הארץ היא לא רק מנת חלקך, אלא גם מנת חלקם של בני משפחתך. כמעט כל תושב ישראל, צעיר או מבוגר, רואה במרכז יעד אטרקטיבי המציע אלפי אפשרויות בילוי. בכל פעם שיבקרו אותך תמתין להם חוויה נפלאה שתשאיר להם טעם של עוד, ומי יודע: אולי בסוף כולם יחליטו לגור לידך. זהו, ללא ספק, כבר חלום מושלם.

דיור מוגן אקסקלוסיבי : תופעה שהחלה במרכז

כמו אופנות רבות והתפתחויות משמעותיות בחברה הישראלית, גם המחשבה על מגורים ייחודיים לבני גיל הזהב, המציעים תנאי מגורים בלתי רגילים, נולדה במרכז. המרכזים האקסקלוסיביים הראשונים בארץ הוקמו באזור השרון ובמישור החוף (ראשון לציון, תל אביב וכפר סבא) ומשם המגמה התפשטה לשאר חלקי הארץ. כיום ניתן למצוא גופים רבים המציעים מתחמי דיור מוגן בשרון ובמרכז עבור מאות אלפי בני גיל הזהב החיים באזור גוש דן או רוצים להעתיק את מגוריהם אליו. בשנים האחרונות אף הוגבר קצב הבנייה והוקמו באזור יותר ויותר מתחמים המוקצים אך ורק לטובת בני הגיל השלישי.

דיור מוגן באזור המרכז - רשת בית בכפר

רשת בית בכפר, המפעילה חמישה מרכזי דיור מוגן ברחבי הארץ, החלה את פעילותה במרכז עם הקמת הסניף הראשון בכפר סבא בשנת 1992. לאחריו הקימה הרשת עוד שלושה מתחמי דיור מוגן: 'הדרים' שנמצא גם הוא בכפר סבא, הבית בביתן אהרון שבצפון השרון והבית בגדרה, שהוקם ב-2005. אנשי בית בכפר הבינו לכל אורך שנות פעילות החברה את המשמעות של דיור מוגן באזור המרכז, בסמוך למרכזי האוכלוסייה הגדולים בארץ, ולכן החליטו על הקמת הסניפים במקומות נגישים לכל אחד. מתחמי הדיור המוגן שבמרכז הארץ נמצאים בסמוך לכבישים מהראשיים ביותר בישראל, ומאפשרים לדיירים ולבני משפחותיהם נגישות נוחה לכל מקום והגעה נגישה ופשוטה.
מחפש מתחמי דיור מוגן יוקרתי במרכז הארץ? כל בתי רשת בית בכפר לרשותך

צור קשר עוד היום עם אנשי רשת 'בית בכפר' והתקדם לחיים פנסיונים בתנאים הטובים בישראל.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

  • דיור מוגן במרכז – בית בכפר

    דיור מוגן בשרון – בית בכפר

    כשחושבים על איזור השרון, מדמיינים מרחבים ירוקים, בנייה כפרית ושקט בלתי נגמר. זהו אזור יוקרתי, אשר נחשב לאחד האזורים האיכותיים והמבוקשים בארץ למחייה, בילוי או מגורים, שמזמין צעירים, משפחות וגם…

  • דיור מוגן במרכז – בית בכפר

    האם דיור מוגן מתאים לי? כמה טיפים על מציאת דיור מוגן

    החלטה לעבור לדיור מוגן היא, מן הסתם, אחת ההחלטות המשמעותיות והמרגשות שביצעת בימי חייך, חשוב מאד לבחור מקום אשר יתאים לצרכייך הפיזיים בראש ובראשונה, מקום בו תרגיש בטוח, תאריך ימים…

  • דיור מוגן במרכז – בית בכפר

    דיור מוגן בצפון

    דמיין מרחבים ירוקים, שקט, אוויר צלול וציוץ ציפורים, שמש מלטפת בקיץ, חדר חמים בחורף. בדיוק מה שאיחלת לעצמך כשחשבת, לפני כמה שנים, על ימי הפנסיה. דיור מוגן בצפון מאפשר לך…

בניית אתרים | חווית משתמש | פיתוח תוכנה