עמוד הבית בית בכפר > מאמרים לבני הגיל השלישי > סטנדרטים דיור מוגן – המחויבות כלפי דיירנו

סטנדרטים דיור מוגן – המחויבות כלפי דיירנו

משפחת בלושטיין ייסדה את רשת "בית בכפר" לפני כ-20 שנה.
החזון שעמד לנגד עיניהם היה בית חם ופעיל, בו מבוגרים עצמאיים יוכלו לחיות בכבוד ובנוחות, חיים מלאי עניין ופעילות.

 

רשת "בית בכפר" ביססה את מעמדה כמובילת תחום הדיור המוגן בישראל, ויצרה רף חדש של איכות חיים לדייריה, החל מאדריכלות ייחודית המותאמת לצרכיו המשתנים של הדייר, הקמת מערך שירותים ופעילויות המתייחס באופן המעמיק והמדויק ביותר לצרכיו החברתיים, הנפשיים והפיסיים של כל דייר ודייר. רשת "בית בכפר" מספקת לדייריה בטחון ושקט נפשי, המאפשרים להם לגלות יכולות ומחוזות שלא חוו בעבר. חלק ניכר מחזונה של משפחת בלושטיין, מתייחס למחויבות ולאחריות האישית שלנו כלפי דיירינו, אותם נשים וגברים אשר בחרו ב"בית בכפר" להיות ביתם.

מאז היווסדה, שגשגה הרשת והפכה מובילת תחום הדיור מוגן. הלמידה המתמדת של התחום והמחויבות כלפי הדיירים, היא הבסיס לפעילותינו והצלחתנו. אנו מעודדים דיירים להשתתף ולהביע את דעתם בסקרי שביעות רצון הנערכים תדיר ברשת, בעזרת המשוב מהדיירים אנו מצליחים לספק עבורם את איכות החיים לה הם ראויים. אנו, ברשת "בית בכפר", מבינים כי צרכיהם של דיירינו כיום שונים מצרכיהם לפני עשור, אנו מקפידים לעדכן ולהתעדכן, לחדש ולהפתיע.

יעידו על כך הדיירים הרבים אשר משתתפים בחוגי טאי צ'י, יוגה , צ'י קונג ועוד אינספור אפשרויות מרגשות שמרכזי הרשת מציעים.
את כל עובדי הרשת, החל מהמנכ"ל ועד כל אחד ואחת מבעלי התפקידים ברשת, מייחדת תפיסה מובחנת, חדה, מוטמעת ומיושמת - כולנו יודעים ומכבדים את העובדה כי מקום עבודתנו הוא ביתם הפרטי של דיירינו.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

  • סטנדרטים דיור מוגן – המחויבות כלפי דיירנו

    במה אנו שונים מהמתחרים?

    רשת בית בכפר מכתיבה גישה שונה אל תחום הדיור המוגן גישה אשר ביסודה לא רק יופיים של מרכזי מגורים יוקרתיים ומעוצבים .

  • סטנדרטים דיור מוגן – המחויבות כלפי דיירנו

    מחירי דיור מוגן

    מעבר לדיור מוגן מתאים לאנשים שהחיים עדיין לפניהם, לאנשים החושבים שלחיים יש עדיין מה להציע עבורם. בית בכפר, רשת הדיור המוגן המובילה בישראל, מציעה איכות חיים שונה ואיכותית מהחיים אותם…

  • סטנדרטים דיור מוגן – המחויבות כלפי דיירנו

    הכל נשאר במשפחה – המגורים בדיור מוגן משפחתי

    האחיות חנה שפיר, רחל גלמודי וזיוה הרפז מתגוררות שלושתן בבית בכפר הדרים בכפר סבא ונהנות מדירות נעימות, פרטיות ועצמאות ובמקביל מקרבה ואחווה משפחתית

בניית אתרים | חווית משתמש | פיתוח תוכנה