עמוד הבית בית בכפר > מאמרים לבני הגיל השלישי > כיצד ישתפרו חיי ברשת בית בכפר?

כיצד ישתפרו חיי ברשת בית בכפר?

החיים בדיור מוגן

 

בהיבט התשתית: החיים בדיור מוגן מרשת בית בכפר כוללים מערך רפואי מתקדם ושירותי רפואה אישיים הכוללים מערך רפואה מונעת בהנחייתו של ד"ר פלדמן, רופא גריאטריה בעל שם עולמי. מערך אבטחה מתקדם הפועל 24 שעות ביממה כדי להבטיח לדיירים בית מוגן עם ביטחון אישי ושקט נפשי. כל מערכות הבניין נשלטות בצורה ממורכזת וממוחשבת, והן כוללות מערכת קריאת אחות עם אינטרקום דו-כיווני, מערכת גילוי אש ועשן, תקשורת, בקרת כניסות ויציאות, מצלמות במעגל סגור, מערכת בקרת אנרגיה, מערכת כריזה, גנראטור חירום ועוד.

בהיבט האישי: אנו מקיימים ברשת בית בכפר מערך איכות חיים אשר תפקידו לקיים קשר שוטף עם הדיירים ולהיות ערים לצרכיהם האישיים המשתנים. חשוב לנו לתת לדיירינו תחושת ביטחון, אמפתיה, אכפתיות ותמיכה ולוודא שהם נהנים מהמסגרת החברתית בחיים בדיור מוגן לפי צרכיהם. במסגרת פעילות מערך איכות החיים שלנו, צוות עובדות סוציאליות מלוות את הדיירים, ומקיימות קבוצות שיחה ותמיכה וקשר שוטף עם בני המשפחה. למעשה, תפקיד מערך איכות החיים הוא להבטיח כי כל דייר ימצה את צרכיו, ויקבל עליהם מענה בבית בכפר.

בהיבט ההעשרתי: ברשת בית בכפר אנו מפעילים תכנית תרבות והעשרה מגוונת. אנו מקפידים לשלב בין פעילויות פנאי גרידא ובין תוכניות העשרה אינטלקטואליות, אנו מקפידים לזמן לדיירינו חוויות שונות, לעודד אותם לפתח ולהעמיק תחביבים לפי נטיית ליבם, על ידי יצירת מסגרות התנדבות יצירתיות ועוד.

בהיבט ההגשמתי: ניסיוננו הרב מורה כי אנשים פעילים אשר ממצים את יכולתם הם אנשים מאושרים יותר. התפישה של רשת בית בכפר את תחום עיסוקנו, דיור מוגן, אינה נוגעת רק במבנה יפה ושירות של מלון 5 כוכבים. הרשת שלנו אינה עוד "כלוב של זהב". מובילות הרשת וניסיונה הרב מאפשרים לנו לקיים מערך כולל המסייע לדיירינו לפתח תחושת נחיצות, יכולת השפעה, דימוי עצמי חיובי, אי- תלות, כבוד עצמי, היות האדם אדון לגורלו ומיצוי ההנאה מהחיים.

בניית אתרים | חווית משתמש | פיתוח תוכנה