כמה עולה דיור מוגן?

כמה באמת יעלה לכם לגור בדיור מוגן

 

אפשר לומר שהמעבר לדיור מוגן הוא מהלך משנה חיים. בהקשר זה, עולה השאלה כמה עולה דיור מוגן, ואכן יש לקחת בחשבון את ההוצאות הכרוכות במהלך זה. יש מגוון עלויות ותוכניות תשלום, כך שחשוב שתעשו מחקר בנושא בטרם תקבלו החלטה. בין הגורמים העיקריים שיקבעו את המחיר נמצאים מידת הטיפול שמוענק לדייר (החל מסיוע בסיסי בפעולות יום-יומיות וכלה בהשגחה רפואית מסביבה לשעון) ומבחר השירותים המוצעים לרווחתו. על מנת שתוכלו להעריך את העלויות מראש, הכירו את המחשבון שיסייע לכם להעריך בצורה המדויקת ביותר את ההוצאה החודשית בעקבות המעבר. מחשבון הדיור המוגן שפותח בבית בכפר יסייע לכם להעריך מראש העלויות הכרוכות במעבר לדיור מוגן בכל אחד ממסלולי ההתקשרות של הרשת. בעזרת שלושה צעדים פשוטים תוכלו לבחור את המסלול האידאלי עבורכם, בעיקר מבחינה כלכלית.

איך זה עובד?

בתחילת התהליך, תתבקשו לענות בקצרה על שלוש שאלות פשוטות שיסייעו לכם לבחור את המסלול המתאים ולקבל מידע לגבי מחירי דיור מוגן. בשלב הראשון תתבקשו לבחור את האזור בו תרצו לגור, בשלב השני תתבקשו לסמן את גודל הדירה ובשלב השלישי את מסלול התשלום, כך שתוכלו לדעת מראש מהי הדרך המשתלמת ביותר עבורכם במעבר לדיור מוגן.

שלב 1 - איפה תרצו לגור?

 

כמה עולה דיור מוגן? יש כמה גורמים שאתם צריכים לקחת בחשבון לקראת המעבר
צילום: בית בכפר, רשת דיור מוגן בפריסה ארצית

 

רשת הדיור המוגן בית בכפר מציעה לכם חמישה בתים באזורים שונים: הצפון, השרון המרכז והשפלה. תוכלו לבחור בין בית בכפר בחוף הכנרת, בית בכפר ביתן אהרון הממוקם בצפון השרון, בית בכפר כפר סבא, בית בכפר כפר הדרים, ובית בכפר גדרה. המיקום בו תבחרו לגור ישפיע על המחיר.

שלב 2 - מה גודל הדירה שתרצו?

 

רשת בית בכפר מציעה פתרונות דיור שונים, לרבות דירות חדר וחצי, שניים או שלושה חדרים. לכל דייר ניתנת האפשרות לבחור את הדירה המתאימה לו, בהתאם לצרכיו וליכולתו הכלכלית. מומלץ לברר את שלל האפשרויות שמציעה הרשת לפני ההחלטה הסופית.

 

שלב 3 - באיזה מסלול תבחרו?

 

ישנם מסלולי תשלום רבים ושונים המאפשרים לשלם על המגורים בדיור מוגן באופן שיאפשר לדייר פתרון ארוך טווח לצרכיו כבן הגיל השלישי. רשת בית בכפר מאפשרת מגוון פתרונות תשלום לדייריה, במטרה להנגיש את רמת החיים האולטימטיבית לכמה שיותר אנשים. שיטות התשלום שמציעה הרשת הן:

פיקדון חד פעמי – מסלול זה מתבסס על רכישת זכות המגורים בשיטת פיקדון. בפועל תפקידו סכום חד פעמי, שיקבע על פי מיקום הבית וגודלו. מדי שנה יופחת סכום הפיקדון בסך 3% מערך הדירה (עד 12 השנים הראשונות בלבד). בכל שלב בו ירצה הדייר לעזור, מכל סיבה שהיא, תוחזר יתרת הפיקדון לו ולבני משפחתו בצמוד למדד. בנוסף לפיקדון משלמים הדיירים דמי אחזקה חודשיים.

שיטת הליסינג / דיור מוגן ללא פיקדון – שיטה זו, הידועה גם בשם דיור מוגן בשכירות חודשית, פוטרת אתכם לחלוטין מתשלום דמי הפקדון. מסלול דיור מוגן ללא פיקדון מנטרל את החסם של אנשים רבים שרצו לעבור לדיור המוגן אך לא היו יכולים לגייס את סכום הפיקדון. במקביל, מסלול זה מאפשר לכם ליהנות מדיור מוגן ברמה הגבוהה ביותר, על בסיס תשלום חודשי. בדומה למסלולי מימון אחרים, דיור מוגן ללא פיקדון בשיטת הליסינג מאפשר לעבור לדיור מוגן ללא צורך בהון ראשוני. בית בכפר היא רשת הדיור המוגן היחידה בישראל המאפשרת לדייריה ליהנות משירותי דיור מוגן ללא פיקדון.

תשלום אחד ודי – בבית בכפר מבינים ומכירים את החשש מחוסר ודאות כלכלי. מסלול זה מאפשר לכם שיטת תשלום חד פעמי, ללא דמי אחזקה חודשיים, עם תשלום אחד בלבד של דמי הפיקדון. כך תוכלו ליהנות משירותי הדיור המוגן המתקדמים בישראל, ללא תחושת חוסר הוודאות מהעתיד לבוא.

כמה עולה דיור מוגן? יש כמה גורמים שאתם צריכים לקחת בחשבון לקראת המעבר
צילום: בית בכפר, רשת דיור מוגן בפריסה ארצית

 

פיקדון מופחת - במסלול הפיקדון המופחת אינכם צריכים לגייס את דמי הפיקדון במלואם אלא רק את ההפחתות אותם הייתם משלמים אילו לקחתם פיקדון מלא. דמי ההפחתה מופחתים באופן יחסי במשך 12 שנים.

רוצים לדעת בדיוק כמה עולה דיור מוגן ברשת בית בכפר? התקשרו אלינו למספר 8222* לפרטים נוספים לגבי המסלול המתאים לכם.

בניית אתרים | חווית משתמש | פיתוח תוכנה