לקראת מעבר לדיור מוגן

כיצד להתגבר על מכשולים כלכליים ומשפחתיים בדרך?

מעבר לדיור מוגן מתבצע רק לאחר שמעניקים לנו את הקרקע המיטבית והמתאימה למעבר. גם אם ההחלטה לעבור כבר קיימת ומבוססת, ישנם מספר שלבים לקראת מעבר לדיור מוגן שחשוב להבין – העניינים הטכניים של המעבר, פתרון לנכס הקיים ותכנון כלכלי יעיל שיאפשר לדייר החדש ולמשפחתו להיות רגועים בתהליך.

תקופת המגורים בדיור מוגן יכולה להגיע לעשרות שנים נפלאות. חשוב לדעת שזה מעבר לשנים ארוכות כדי להבין שבדרך כלל דיור מוגן הוא לא פתרון לטווח קצר אלא דרך חיים חדשה ופתרון לטווח ארוך. יחד עם ההבנה הזו חייבות להגיע החלטות מתאימות לקראת מעבר לדיור מוגן: פתרון מתאים לבית שנותר מאחור, בחירת דיור מוגן במיקום שיקל על שאר המשפחה להשתלב בדרך החיים החדשה וחישוב פיננסי שיאפשר לבצע את המעבר ללא חשש ודאגות מיותרות. רוב האנשים לא משתמשים בכסף מזומן מחשבונות הבנק והחסכונות שלהם כדי לממן דיור מוגן. למעשה, מרבית האנשים משתמשים בכסף ממכירת ביתם או השכרתו.

מרכזי דיור מוגן מציעים מסלולים מיוחדים המאפשרים לכם ולמשפחותיכם לשמור על הבית ועל הנכס ברשותכם במקום למכור אותו! מכירת בית, ובפרט בית שהיה ברשות המשפחה במשך שנים רבות כל כך, מלווה ברגשות מעורבים ותחושות של חוסר וודאות. כדי להקל על התהליך וההחלטה נשמח לשתף אתכם בשיטת ליסינג מהפכנית שתאפשר לכם לעבור לדיור מוגן ללא פיקדון! בצורת התשלום החדשנית הזו, אתם אדון לעצמכם ואף זוכים לחסכון משמעותי בעלויות ומחיה.

לשיטת הליסינג של בית בכפר יש מספר יתרונות משמעותיים:

 

  1.  הבית נשאר אצלכם - אתם יכולים לשמור את הנכס שלכם ולהשתמש בו לטובת השכרה. בדמי השכירות שתקבלו תוכלו לשלם על ההוצאות החודשיות בביתכם בבית בכפר. אנחנו סמוכים ובטוחים שאצלנו מיד תרגישו בבית.
  2. אין צורך בפיקדון - לא צריך לגייס סכום ראשוני גבוה, נקודה. לכן אין צורך למכור את הבית או ליצור נטל כלכלי על שאר המשפחה, ניתן להשכיר את הבית ולהשתמש בסכום המתקבל למימון החיים החדשים בבית בכפר.
  3. אין התחייבות - אם תשנו את דעתכם, לא תספגו קנס או תחויבו בדמי ביטול. אתם שולטים במצב ויכולים להחליט לחזור לביתכם בכל עת שתחפצו. בשיא הצניעות, יש לנו תחושה שתרצו להישאר (:

 

כיצד להכין את המשפחה ואת המבוגר בחייכם למעבר, הן מבחינה נפשית והן מבחינה כלכלית?

 

כל תכנית כלכלית חייבת להתבצע יחד עם הוריכם או המבוגר, בקצב שלהם. גם אם אתם נאלצים להסביר להורה את העובדות, המספרים, המימון והמשכנתא שוב ושוב עד שאתם מאבדים את הסבלנות, עצרו כדי לנשום והמשיכו קדימה בסבלנות. הוריכם כבר לא חדים ומהירים כמו שהיו אבל חשוב לשמור על כבודם בתכנון הכלכלי כדי שלא ירגישו שעושים דברים מאחורי גבם או שמתערבים באזורים בחייהם שהיו שייכים רק להם. נהלו דיון פתוח עימם, הציגו תמיד מסמכים וחוזים שירעננו את זיכרונם, ערבו אותם בכל החלטה בדרך. אם אפשרי, דאגו שהם יצטרפו אליכם לפגישה עם הבנקאי או היועץ הכלכלי שבחרתם. לרוב, אם ההורה יהיה מעורב בכל צעד ושעל בדרך, הכל יהיה ברור יותר והמעבר יתבצע בצורה חלקה ללא לחצים מחוסר וודאות.

חשוב לבצע תיאום ציפיות. מבחינה כלכלית חשוב שהמבוגר יבין לקראת מה הוא צועד, מה הוא מרוויח ומה הוא מפסיד בדרך – אם מדובר בחסכונות שנפתחים למען המטרה או תשואה שהם מפסידים במכירת נכס. השיטה החדשנית של בית בכפר, מקלה על ההחלטה האישית והכלכלית – אתם לא צריכים לוותר על הנכס שלכם, לא מפסידים כספים ונעזרים בהשכרה של הבית לטובת שדרוג איכות החיים בדיור מוגן של בית בכפר. שיטת הליסינג של בית בכפר מפשטת את ההחלטה ואת התהליך. נשמח לעמוד לרשותכם עם כל הפרטים, קטנים כגדולים. ככל שתבינו יותר, תוכלו לקבל את ההחלטה האידאלית עבורכם או עבור האנשים האהובים בחייכם ששוקלים מעבר לדיור מוגן. צרו קשר והגיעו לביקור באחד מסניפי בית בכפר לביקור התרשמות.

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

  • לקראת מעבר לדיור מוגן

    האם דיור מוגן מתאים לי? כמה טיפים על מציאת דיור מוגן

    החלטה לעבור לדיור מוגן היא, מן הסתם, אחת ההחלטות המשמעותיות והמרגשות שביצעת בימי חייך, חשוב מאד לבחור מקום אשר יתאים לצרכייך הפיזיים בראש ובראשונה, מקום בו תרגיש בטוח, תאריך ימים…

  • לקראת מעבר לדיור מוגן

    הכל נשאר במשפחה – המגורים בדיור מוגן משפחתי

    האחיות חנה שפיר, רחל גלמודי וזיוה הרפז מתגוררות שלושתן בבית בכפר הדרים בכפר סבא ונהנות מדירות נעימות, פרטיות ועצמאות ובמקביל מקרבה ואחווה משפחתית

  • לקראת מעבר לדיור מוגן

    חמשת הסיבות המובילות למעבר לדיור מוגן

    מעבר לדיור מוגן למבוגרים הוא צעד משמעותי. המעבר הוא תהליך משפחתי בו מעורבת מכלול הסביבה התומכת, כבר משלב ההחלטה.

בניית אתרים | חווית משתמש | פיתוח תוכנה