עמוד הבית בית בכפר > מאמרים לבני הגיל השלישי > דיור מוגן בשרון – בית בכפר

דיור מוגן בשרון – בית בכפר

עוברים לגור בדיור מוגן באזור השרון - בית בכפר

כשחושבים על אזור השרון, מדמיינים מרחבים ירוקים, בנייה כפרית ושקט בלתי נגמר. זהו אזור יוקרתי, אשר נחשב לאחד האזורים האיכותיים והמבוקשים בארץ למחייה, בילוי או מגורים. אזור שמזמין צעירים, משפחות וגם אנשים מבוגרים רבים לנטוע בו את שורשיהם. בהתאם, ישנם עשרות מרכזי דיור מוגן בשרון המאופיינים באיכות גבוהה ויוקרה, כמו מרכזי רשת 'בית בכפר'.

השרון הוא מהמקומות הטובים בארץ לבלות בהם את הפרק החשוב ביותר של חייך – פרק המנוחה וההירגעות, שלב הגמלאות. דיור מוגן בשרון מציע חיים במרכזו של אזור ירוק, המשלב באופן מושלם בין הטבע לאדם ומציע לכל אחד אווירה שלווה ומיוחדת.

דיור מוגן בשרון - ביתן אהרון

 

לחפש דיור מוגן באזור השרון

השרון חולש על שטח מרכזי וחשוב במדינת ישראל, המשתרע בין קיסריה לתל אביב ובין הים התיכון להרי השומרון. בשרון נמצאים ישובים רבים שנחשבים בעלי מעמד גבוה יחסית: הערים רעננה, כפר סבא, רמת השרון והרצליה וכן הישובים כפר שמריהו, ביתן אהרון, נורדיה (מושב), קדימה, פרדס חנה-כרכור ועוד. ישובים אמידים מציעים ברוב המקרים גם תשתיות ומבני ציבור ברמה גבוהה. לכן, אפשר למצוא כמות גדולה של מרכזי דיור מוגן בשרון, המציעים תנאים גבוהים ומגורים מפנקים. רשתות רבות המפעילות מרכזים כאלו פועלות בשרון וקולטות מידי שנה דיירים חדשים רבים, שתורמים לאווירה ולחוויית המגורים.

למה דווקא דיור מוגן יוקרתי בשרון?

מלבד העובדה שמדובר באזור פורח, משגשג ומבוקש מאוד בישראל, השרון הוא אזור מושלם לבני גיל הזהב ומשפחותיהם. זהו אזור נגיש לכל חלקי הארץ, כולל היישובים שנמצאים דרומית לתל אביב או צפונית לקיסריה. העובדה לפיה רבים בוחרים לגור באזור, מעלה כמובן גם את מספר בני הגיל השלישי החיים בו. לכן, בעשורים האחרונים עלה פלאים מספר המתחמים המציעים מגורים לאוכלוסייה זו. וכשהביקוש למרכזי דיור מוגן יוקרתי בשרון כל כך גבוה, אך טבעי שיהיו בו גם כאלו מהמובילים בתחומם בישראל. בתי רשת 'בית בכפר' באזור השרון הם ההוכחה לכך.

דיור מוגן בשרון - בית בכפר ביתן אהרון

 

'בית בכפר' מציגה : שלושה מרכזי דיור מוגן באזור השרון

ברשת 'בית בכפר' הבינו כבר לפני שנים את הפוטנציאל האדיר של אזור השרון והחליטו להציע את שירותיהם לכמה שיותר מבני גיל הזהב. היום עומדים לרשותם שלושה מרכזים מושקעים: בית בכפר בכפר סבא- מרכז דיור שנמצא בלב הריאה הירוקה של העיר ומציע סביבה נפלאה, מגוון דירות וקומת בוטיק חדשה. הרשת מפעילה מרכז דיור מוגן נוסף בכפר סבא, בית בכפר הדרים, שנמצא בסמוך ל'אחיו'. בית בכפר הדרים מציע מגורים באחת מ-174 יחידות דיור, עיצוב מושקע וניחוח פרדסים משגע מהפארק הסמוך, ממנו נהנים הדיירים מידי יום. הבית השלישי של הרשת באזור השרון הוא בית בכפר ביתן אהרון הנחשב לאחד מבתי הדיור המוגן הטובים ביותר בארץ, ומציע מגורים סמוך לנחל אלכסנדר הידוע, בקצה גבעה יפהפייה. ומה הבונוס של מגורים במרכז דיור מוגן בביתן אהרון? שפת הים, שנמצאת במרחק נגיעה מהמקום. שלושת מרכזי הדיור המוגן של רשת בית בכפר בשרון מציעים חוגים ולימודי העשרה נפלאים, מתקני ספורט, ספריה, השגחה רפואית של 24 שעות. כל אלו ועוד מגוון שירותים ניתנים על ידי צוות מנוסה באמצעות יחס אישי והרבה אהבה. רשת בית בכפר מפעילה שלושה מרכזי דיור מוגן בשרון ברמה הגבוהה ביותר בארץ. צרו קשר עוד היום ובואו להתרשם.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

  • דיור מוגן בשרון – בית בכפר

    דיור מוגן בצפון

    דמיין מרחבים ירוקים, שקט, אוויר צלול וציוץ ציפורים, שמש מלטפת בקיץ, חדר חמים בחורף. בדיוק מה שאיחלת לעצמך כשחשבת, לפני כמה שנים, על ימי הפנסיה. דיור מוגן בצפון מאפשר לך…

  • דיור מוגן בשרון – בית בכפר

    דיור מוגן במרכז – בית בכפר

    כל חייך חשבת על הרעיון של מגורים במרכז. תמיד זה נראה לך קצת כמו חלום רחוק או שאיפה ששייכת יותר לימיך כנער. הרי יש משפחה וחברים במקום בו אתה גר,…

  • דיור מוגן בשרון – בית בכפר

    ההבדלים בין בית אבות לדיור מוגן

    אחת השאלות המעסיקות יותר מכל את בני גיל הזהב היא האם להישאר בבית, לעבור אל בית אבות או לבחור בדיור מוגן, כמו זה שמפעילה רשת בית בכפר. אם גם אתם…

בניית אתרים | חווית משתמש | פיתוח תוכנה