עמוד הבית בית בכפר > מאמרים לבני הגיל השלישי > יום בחייה של אודליה משולם – רכזת שרות לדייר, בית בכפר גדרה

יום בחייה של אודליה משולם – רכזת שרות לדייר, בית בכפר גדרה

אני בת 35 נשואה לרונן ואמא לאיתמר הדר ואיתי. את עבודתי "בבית בכפר גדרה" התחלתי לפני 5 וחצי שנים במחלקת השיווק מתוך מטרה להכיר מקרוב את נושא אוכלוסיית גיל הזהב. הבית היה בראשיתו, מיד לאחר הפתיחה, הצוות היה מצומצם, הדיירים היו מעטים והתחושה הייתה שנוצרת לה משפחה קטנה. כך עברו להן השנים ואני חייבת להודות - למרות צמיחתו של הבית התחושה נשארה תחושת משפחה, האפשרות להגיע לכל דייר לשמוע את בעיותיו, להכיר את עברו ולעזור בעיתות מצוקה נשארה, ואלו הם היתרונות של בית בכפר. אני יכולה להגיד שצמחתי יחד עם הבית...

 

מתוך מטרה להתקדם וללמוד את הנושא, כמובן שהוקסמתי ונפתחו בפני ערוצים נוספים. לשמחתי לאחר תקופה מסוימת קודמתי לתפקיד רכזת שרות לדייר, תפקיד מגוון המכיל בתוכו המון אנושיות. מאחר ובית בכפר גדרה הינו בית דיור מוגן צומח, יש אכלוס של דיירים חדשים לעיתים קרובות. תפקידי הוא ללוות את הדיירים החדשים, לעזור להם לפתור את הבעיות הבירוקרטיות כדוגמת שינוי כתובת, טיפול בהנחות ארנונה מול המועצה, חיבור לכבלים, קבלת דואר בכתובת החדשה ועוד. בכלל, מעצם היותי רכזת שרות לדייר, דלתי תמיד פתוחה, ואני קשובה לבעיותיהם ובקשותיהם של הדיירים, בעיות שניתנות לפתרון על ידי - אני שמחה לעזור. בעיות שאינן שייכות לי מנותבות למחלקות המטפלות בהן.

באופן כללי תפקיד רכזת השרות לדייר הוא תפקיד מאוד כולל ומגוון, השאלה היא לאן אישיותך מובילה אותו, חשובה האכפתיות ומידת האנושיות שבך, מאז היותי בתפקיד זה הפתעתי את עצמי עד כמה תבונה ומסירות חשובות בעיני. התפקיד מגוון ומלא במונחים שהאמנתי בהם כל חיי:
v שירות מקצועי תוך נתינת כבוד ואכפתיות.
v מסירות מקצועיות ואדיבות.
v סבלנות וסובלנות.

נקודה להתפאר בה -
בית בכפר גדרה מאופיין בצוות ניהולי נשי ואני גאה להימנות בצוות זה המנווט את הבית להצלחה ודואג ללא הרף לרווחת הדיירים. צוות "שחושב מהבטן כאילו מדובר במשפחתו הקרובה": לפתוח את הבוקר בברכת בוקר טוב לדיירים, לדאוג לבעיותיהם, לשמוע את סיפוריהם בעבר ובהווה, לתת עצה או שתיים, להרגיע כשצריך, לתת את ההרגשה שהם במקום הכי נכון ובזמן הכי נכון. עם מחשבה כזו היום נפתח ברוגע ושלווה עם הרבה סימפטיה ורצון לעזור. התחושה הזאת בסוף יום עבודה, הסיפוק שהנה יש מישהו שמעריך את עבודתך שווה בשבילי הרבה, ועל כך אני מברכת ושמחה להגיע כל יום לעבודה, בבית בכפר גדרה.

בניית אתרים | חווית משתמש | פיתוח תוכנה